Get Appointment

  • contact@fizcon.com
  • +(123) 456 7890
blog

Dorothee Beens

Zoals verwacht loopt alles anders.

Ik had het me nog wel zó voorgenomen: deze keer zouden er foto's komen waarop de banner van Verschil in Zaken mooi tot uiting zou komen. De banner had ik pál naast het whiteboard gezet, dat moest wel een toffe actiefoto opleveren voor de socials!

Met die actiefoto is het wel goed gekomen*, maar op de achtergrond zie je mooi de reclame voor de onderneming van Loes Vork. Ik moest er ook wel hartelijk om lachen, gasttrainer Joke van der Kraan en ik hadden tenslotte iedereen van harte uitgenodigd om een eigen banner/scherm mee te nemen. Want als je het dan hebt over visuele aanvullingen op je presentatie, dan is het wel zo leuk voorbeelden te laten zien. Gezamenlijk zijn we in ieder geval tot de volgende conclusies gekomen:

  • > Plaats de belangrijkste informatie bovenaan
  • > Bedenk hoe en waar je een banner voor wil inzetten
  • > Met een brede banner (of scherm) kun je het podium intiemer maken
  • > Zorg dat je logo volledig zichtbaar is
  • > Houd de banner rustig en overzichtelijk


Het liep dan misschien een beetje anders dan ik van tevoren had bedacht, maar uiteindelijk zijn de MeetUPs ook vooral bedoeld om de Verschilmakers extra zichtbaar te maken. Een dikke 10 voor de uitvoering, Loes!

*Met dank aan Bianca Ranzijn, wie zo lief was een foto te maken.

 van  van
Ondanks al je goede voorbereidingen gaat het toch wel eens mis.

blogs

Win-win-win

Dorothee Beens
Door weer lol te krijgen in geld uitgeven, lukte het me om al mijn spaardoelen te halen.

Duurzaamheid & de prijs die je vraagt

Loes Vork
Blog over duurzaam ondernemen. Wat hebben je prijzen met duurzaamheid te maken? Deel 5

Voordelen van een portfolio als spreker

Dorothee Beens
Ondersteun je sprekerskwaliteiten met foto's, maak een portfolio aan

Afval als waardevolle bijvangst

Dorothee Beens
'Als ik een ander kan helpen en ook nog eens voorkom dat die doppen op de afvalhoop komen, dan hebben we er allemaal wat aan’.

Op koers blijven

Veel ondernemers staan vaak niet meer stil bij de keuzes die ze maken in de waan van alledag. Terwijl juist dit ons echt vooruit kan helpen.