Ik had het me nog wel zó voorgenomen: deze keer zouden er foto's komen waarop de banner van Verschil in Zaken mooi tot uiting zou komen. De banner had ik pál naast het whiteboard gezet, dat moest wel een toffe actiefoto opleveren voor de socials!
Met die actiefoto is het wel goed gekomen*, maar op de achtergrond zie je mooi de reclame voor de onderneming van Loes Vork. Ik moest er ook wel hartelijk om lachen, gasttrainer Joke van der Kraan en ik hadden tenslotte iedereen van harte uitgenodigd om een eigen banner/scherm mee te nemen. Want als je het dan hebt over visuele aanvullingen op je presentatie, dan is het wel zo leuk voorbeelden te laten zien. Gezamenlijk zijn we in ieder geval tot de volgende conclusies gekomen:
Het liep dan misschien een beetje anders dan ik van tevoren had bedacht, maar uiteindelijk zijn de MeetUPs ook vooral bedoeld om de Verschilmakers extra zichtbaar te maken. Een dikke 10 voor de uitvoering, Loes!
*Met dank aan Bianca Ranzijn, wie zo lief was een foto te maken.